пр-т Відрадний, 20, Київ, Україна

Радість від навчання

В умовах демократизації шкільного життя зростає роль колективних форм управління, в тому числі педагогічної ради, головним завданням якої є об’єднання зусиль педагогічного колективу школи на піднесення рівня навчально-виховної роботи, впровадження в практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.

Педагогічні ради у спеціалізованій школі № 173 – обов’язковий захід у діяльності вчителів, психолога, соціального педагога, педагога-організатора. До нього ставляться з особливою відповідальністю, готуються до таких рад за півтора-два місяці. Засіданням притаманне змістовне спілкування, обмін думками, порушення проблемних питань, майстер-класи гостей-фахівців, практикум тощо. Після виступів приймається рішення, яке враховує узагальнену думку всіх членів педагогічної ради.

28 березня 2019 року відбулося чергове засідання педагогічної ради «Створення ситуації успіху в навчальній діяльності школярів. Радість від навчання – перший рік у НУШ», організоване заступником директора школи з навчально-виховної роботи Котламіною Н. Б., яка порушила питання актуальності вищеназваної теми, запропонувала до опрацювання алгоритм створення ситуації успіху на уроці, проаналізувала анкети учнів школи тощо. Особливе зацікавлення викликав у колег майстер-клас учителя початкових класів Фоменко А.М., яка поділилася досвідом роботи у першому класі Нової Української Школи. Не менш цікаво було слухати про напрацювання вчителя початкових класів Дюденко В.В., яка з учнями 4 класу опановує програму «Інтелект України». Бонадик С. М., учитель англійської мови, провела практикум з комплектами «Лего» та розкрила прийоми їх використання на уроках. Вихователь групи подовженого дня Хазіна А.М. змусила по-новому побачити майстерню позаурочних занять та вкотре оцінити неперевершеність і доречність слів великого педагога В.Сухомлинського: «У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися».

Цю сторінку відвідували: 105 раза(-ів)