пр-т Відрадний, 20, Київ, Україна

Інклюзивна освіта: переваги, виклики, стан

Про своє бачення інклюзії розповіла вчителям спеціалізованої школи № 173 Євгенія Леонідівна Панічевська, голова БФ «Асоціація батьків дітей з аутизмом», член відомчих робочих груп, 27 грудня 2018 року. Євгенія Леонідівна багато часу витрачає на спілкування з родинами, медиками, журналістами, на просвітницьку роботу. Організовує табори для родин дітей з аутизмом і групи психологічної підтримки для батьків. На семінарі із учителями акцентувала увагу на процесі навчання у класах, де навчаються діти із особливими потребами за місцем свого проживання, – і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.

Але питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні.

Позитивний погляд учителів та підтримка однокласників забезпечать, на думку фахівця, успішну інклюзію, адже жодна дитина не має відчувати себе іншою.

Цю сторінку відвідували: 148 раза(-ів)