пр-т Відрадний, 20, Київ, Україна

Інструкція по замовленню електронного учнівського квитка

22.05.2020

Під час масового завантаження інформації про дітей до реєстру виникла помилка з боку сервісу. Виправити інформацію про дитину у реєстрі на даний момент неможливо. Спробуйте вказати дату видачі свідоцтва на 1 (або 2) день раніше. Начебто цю помилку виправили. Також якщо серія свідоцтва починається на 1 (Наприклад, 1-БК), спробуйте замість 1 писати велику літеру і (І). Або навпаки, замість І спробуйте 1. Зверніть увагу, вказувати потрібно дані тільки свідоцтва. ID-картки до бази ми не вносили. Раджу замовляти квиток використовуючи комп'ютер та браузер Google Chrome.

Шановні батьки, якщо під час замовлення ви отримуєте повідомлення помилка у даних, це означає що дані, які ви вводите не збігаються з тими, що записані у Реєстрі. У цьому випадку виконайте дії з наступного абзацу. ВСІ ІНШІ ПОМИЛКИ (помилка створення заяви; сервіс недоступний і т.д.) до школи не мають жодного відношення! Вирішуйте їх зі службою підтримки сайту. Школа має лише забезпечити наявність інформації про учнів у Реєстрі.

Лише після виконанних вами дій у першому абзаці – якщо система все одно не бачить вашу дитину, надішліть лист на адресу roskad@school173.com.ua. Для ідентифікації прикріпіть, будь ласка, копію свідоцтва про народження вашої дитини! Також, буль ласка, пишіть серію, номер та дату видачі свідоцтва у листі.

Рекомендую використовувати сервіс https://www.remove.bg/ru для встановлення білого фону на фото. Після обробки фото натисніть кнопку «Редагувати» та оберіть білий колір фону. Відеоприклад. При цьому зображення зберігається у форматі .png. А для квитка вимагають фото у форматі .jpg. Тобто потрібно змінити формат фото з .png на .jpg. Відео як це зробити.

P.S. Квитки будуть передані на друк вже після закінчення поточного навчального року.

P.P.S. Учнівські старого зразка будуть дійсні до 01.10.2020

Відкрити у новому вікні

Цю сторінку відвідували: 1019 раза(-ів)