Звіт Ради врядування за 2015-2016 н.р.

Звіт про роботу учнівського самоврядування

протягом 2015-2016 н.р.

 

На виконання Конституції України (ст. 36, 37, 52), Закону «Про позашкільну освіту» (2002р.), листа МОН «Про розвиток органів учнівського врядування» (від 07.12.2009 № 1/9-850), листа МОН «Про перспективи розвитку органів учнівського самоврядування в умовах динамічних суспільних змін» (від 08.12.2010 N1/9-892), листа МОН №1/9-742 від 12.10.2012 «Про підсумки проведення збору лідерів учнівського самоврядування», Закону «Про освіту» (1999р.), Статуту шкільного врядування, річного плану школи у 2015-2016 н.р. педагогічний колектив школи продовжив роботу з учнівським самоврядуванням «Сяйво», яке направляє до пошуку шляхів, оцінок, позицій життєвої активності дитини, передбачали формування цінностей і ставлень особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров'я, праці та мистецтва.

До складу Ради учнівського врядування «Сяйво» входять 20 обранців 5-11  класів та лідер Годлевська Анастасія, заступник лідера Арентова Марія.

Протягом 2015-2016 н.р. проводилися засідання Ради учнівського врядування, що сприяли підвищенню соціальної активності, вихованню духовності та культури, розвитку демократичних форм взаємодії учасників навчально-виховного процесу.

Позаурочна робота планується і організовується Радою лідерів учнівського самоврядування, що завжди ініціативно і з великим бажанням виконує заплановане, зорієнтоване на сьогодення: це втілені проекти «Дорога для пішохода»(вересень), «Дух козацтва відродить Україну» (жовтень),  «Бринить-співає наша мова» (листопад), «Спільними зусиллями ми творимо майбутнє» (грудень), «Як звучить кохання?» (лютий), «Жінки в поезії» (березень), «Вчимося жити за законами здоров’я» (квітень), «Революція знань!» (травень).

У рамках проектної діяльності Радою учнівського врядування було визначено найбільш ефективні форми роботи: ігри, просвітницькі тренінги, «круглі столи», форуми, майстер-класи, тематичні діалоги, конкурси малюнків та фотовернісажі: «Ми разом» (1-11 кл.), «Університет ПДР» (1-11 кл.), «Олімпійський тиждень» (5-11 кл.), «Намисто Роксолани» (9-11 кл.), «Спільними зусиллями» (1-11 кл.), «Мистецький ярмарок» (1-11 кл.), «Дух козацтва відродить Україну» (1-11 кл.), «Києву зеленим бути» (5-11 кл.), «День вигнання нацистських окупантів з території Києва» (1-11 кл.), «Ті, хто боролися за свободу» (1-11 кл.), «Твій вибір» (9-11 кл.), «Правила безпечного руху і дій зменшать число надзвичайних подій» (1-11 кл.), «Україна – правова держава» (1-11 кл.), «День учнівського врядування» (5-11 кл.), «Військово-спортивне свято пісні і строю» (5-11 кл.), «День соборності України» (1-11 кл.), «До Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту» (5-11 кл.), «Пошта кохання» (1-11 кл.),  «До Міжнародного дня боротьби за ліквідацію расової дискримінації» (5-11 кл.), «Міжнародний день солідарності із жертвами рабства» (5-11 кл.), «Промінь гідності» (5-11 кл.), «У жіночому імені…» (1-11 кл.), «Дивний світ книги» (1-11 кл.), «Птахи – наші друзі» (1-4 кл.), «Танцювальний портал – 3» (5-11 кл.), «Крок до природи» (6-11 кл.), «Гендерна рівність» (5-11 кл.), «Чорнобиль: горе і біль» (7-11 кл.), «День перемоги» (1-11 кл.), «День Європи в Україні» (1-11 кл.), «Юний цвіт» (1-10 кл.), «Дзвоник дитинства» (1-11 кл.)). Усі форми і методи роботи спрямовані на формування світогляду, моральних цінностей, утвердження патріотизму та духовності юного покоління.

З метою виховання естетичного сприйняття навколишнього світу, залучення школярів до роботи з природними матеріалами та прищеплення любові до мистецтва Радою було ініційовано проведення низки заходів: листівки жінкам лікарям, волонтеркам, матерям солдат “Жінкам присвячується”, «Подаруй валентинку» (1-11 кл.) до Дня закоханих, конкурс дитячої та юнацької творчості «Обери чисте майбутнє» (8-11 кл.), міський конкурс «Київ — місто моє, мені в ньому жити, мені його створювати» (8-11 кл.).

Другий рік поспіль у школі проводяться дні інтеграції. Такі тематичні дні суттєво поліпшують знання учнів в різних сферах знань, породжують жагу до саморозвитку, формують естетичну свідомість учнів, розвивають моральні, культурні цінності дітей.

У 2015-2016 н.р. актуальним було патріотичне виховання учнів, формування громадянських обов’язків. З цією метою було проведено загальношкільний патріотичний фестиваль “Єдина Україна” до Дня соборності та свободи України серед 8-11 класів, змагання «Дух козацтва відродить Україну» (1-6 кл.), акція «Крок до природи» (1-11 кл.), конкурс малюнків на асфальті “Мій Київ — найкраще місто в Європі” (5-6 кл.), загальношкільну виставку стіннівок «Салют перемоги» (1-11 кл.), свято призовника (врученням приписних свідоцтв старшокласникам) (10-11 кл.).

За допомогою Ради врядування шкільна громада взяла участь у благодійних акціях: матеріальна допомога пораненому бійцю АТО Сашкові Буланому, “Листівка подяки” солдатам.

Під час Всесвітньої кампанії «16 днів проти насильства» творчі активи класів під керівництвом Ради врядування взяли участь у конкурсі малюнків “Світ без насильства очима дітей”.

У рамках тижня профілактики шкідливих звичок «Твій вибір» Радою було підготовлено конкурс фотогазет «Оберіг здоров'я», спрямований на виховання та розвиток здорового способу життя.

З метою активізації роботи з пропаганди здорового способу життя серед учнівської молоді були проведені до Всесвітнього дня здоров’я конкурс «Танцювальний портал-3» (5-10 кл.), оздоровчо-інформаційну акцію «Життя прекрасне — не загуби його» (1-11 кл.), відеолекторій «Обери життя» (5-11 кл.), ігрову програму «Азбука здоров'я» (1-4 кл.).

10 грудня, відзначаючи День прав людини на честь Загальної декларації прав людини, проголошеної Генеральною асамблеєю ООН 1948 року, Радою учнівського врядування проведено загальношкільну акцію «Я маю право» (1-11 кл.) та День шкільного самоврядування.

Новинкою Дня учнівського врядування у школі стала участь у ньому батьківського комітету, члени якого виявили бажання спробувати себе у ролі вчителів: Кубальська  Н.О. (1-В, трудове навчання), Таранін О. І. (2-А, фізична культура), Перегуда (2-Г, природознавство), Тупік А. В. (3-Б, читання), Жильцова К. В. (3-В, природознавство), Хоменко Т. І. (4-А, читання), Бутко Л. О. (5-А, фізична культура), Кучер М. П. (5-В, трудове навчання), Солов’юк В. П. (5-Г, математика), Князева С. В. (6-В, математика), Дубровіна Н. І. (10-А, географія), Лошицький М. В. (9-В,10-Б, правознавство).

Сучасна школа серед багатьох освітньо – виховних завдань повинна навчити дитину жити – допомогти їй виробити свою позицію, світогляд, ставлення до себе, до навколишнього середовища. Важливою складовою шкільної діяльності тому є формування здатності до культурної самореалізації, самоорганізації й самореабілітації, тобто формування соціально активної особистості. І не можна переоцінити у такому процесі роль учнівського врядування. Завдяки ініціативі лідера шкільного самоврядування Годлевської А. (9-В), активності Ради врядування учнівський колектив брав участь у  загальнорайонних та міських конкурсах.Так, в районному конкурсі читців поезії Шевченка посіла ІІ місце Скарлат Юлія, у міському мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т. Г. Шевченка посіли призові місця Скарлат Юлія, Гапонюк В'ячеслав, Чижевська Галина, Артеменко Анастасія, Борисова Маргарита, переможцями районного етапу Київського фестивалю веселих і кмітливих юних пожежних імені Л. П. Телятнікова стала команда «Самоспас» (10-Б) (ІІ місце), команда «Агент 007» (10-А) здобула перемогу в районному конкурсі-огляді юних інспекторів дорожнього руху та була запрошена для участі у міському етапі, у районному етапі ХІІ Міського конкурсу імені Дмитра Білоуса «Поетична весна. Чари барвінкові» Орленко Анастасія (10-А кл.) та Скарлат Юлія (9-В кл.) посіли призові місця, команда школи посіла І місце на районному етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») та І місце на районному етапі конкурсу «Київський вальс-2016».

Учнівське самоврядування є незамінним помічником педагогів. Воно уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує прав всіх учасників колективу, сприяє формування в них громадянськості, організаторських здібностей, допомагає педагогічному колективу в проведенні найрізноманітніших заходів, а також виступає ініціатором проведення саме цих заходів.

 

Виконавець:

педагог-організатор

Зуєва Ю. В.

      

Національна гаряча лінія   Національна гаряча лінія

Контактна інформація

пр. Відрадний, 20
Україна, Київ

044 497 20 86

school173@ukr.net